معرفی فیلم خط لوله 2021 به همراه خلاصه داستان و بازیگران Pipeline

معرفي فيلم، سريال و آخرين خبرهاي جوزه هنر هفتم

معرفی فیلم خط لوله 2021 به همراه خلاصه داستان و بازیگران Pipeline

۸ بازديد
Pipeline 2021
فیلم خط لوله 2021 Pipeline یک فیلم اکشن جنایی کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی یو ها با بازی سئو این-گوک، لی سو هیوک و ایوم مون سوک است.  این فیلم داستان شش دزد را روایت می کند که می خواهند با سرقت نفت مخفی شده در یک تونل ده ها متری زیر زمین در کره زندگی خود را تغییر دهند.  این فیلم در 26 می 2021 در سینما اکران شد.

 

فیلمبرداری اصلی این فیلم در ژوئیه 2019 آغاز شد و در نوامبر 2019 به پایان رسید. این فیلم قرار بود در سال 2020 اکران شود، اما اکران آن به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا COVID-19 به تعویق افتاد.

Pipeline در ماه مه 2021 در سینماهای کالیفرنیا و در ژوئن در سنگاپور اکران شد. علاوه بر این به شرکت های پخش فیلم بین المللی 815 Pictures (ایالات متحده)، Klockworx (ژاپن)، Deep Joy Picture Corporation (تایوان) و Clover Films Distribution فروخته شد تا آن را در سنگاپور، ویتنام، مالزی، فیلیپین، اندونزی، تایلند، لائوس، کامبوج و میانمار منتشر خواهد کرد. این فیلم در ماه ژوئن در ویتنام و مالزی منتشر شد.

خلاصه داستان فیلم Pipeline 2021

کره بیش از 1200 کیلومتر خط لوله نفت دارد که مایه حیات این کشور است. یک مهندس اعجوبه حفاری (Seo In-guk) یک سرقت نفت را برای حفاری در این خط لوله با وجود خطرات سنگین انفجار فاجعه بار و طمع شرکت های رهبری می کند.

گئون وو (لی سو هیوک)، مالک یک شرکت ثروتمندپالایش نفت، طرحی را برای سرقت نفت از خط لوله بین هونام و بزرگراه سئول-بوسان در مدت یک ماه تنظیم می کند. پین دول (سئو این-گوک)، مهندس حفاری با جئوب سائه (ایوم مون-سوک)، رئیس بخش نا (یو سونگ-موک)، گئون ساب (تای هانگ-هو) و کانتر (بائه دا) تیمی را تشکیل می دهند. از آنجایی که کار به دلیل مشکلات مختلف به تأخیر می افتد، خطرات چندین برابر می شود و اتمام نقشه ی دزدی نفت تقریبا غیر ممکن می شود.

می توانید اخبار و مقالات معرفی فیلم و سریال را از اینجا دنبال کنید.
معرفی فیلم خط لوله

بازیگران فیلم خط لوله 2021

  • سئو این گوک در نقش پین دول یی، مهندس حفاری
  • لی سو هیوک در نقش جئون وو، طراح عملیات
  • ایوم مون سوک در نقش جئوب سائه، جوشکار
  • یو سونگ موک به عنوان رئیس نا، نقشه‌بردار جغرافیای زیرزمینی
  • تائه هانگ هو در نقش گئون ساب، بیل مکانیکی انسان
  • Bae Da-bin به عنوان شمارنده مانیتور
  • بائه یو رام در نقش مان سیک
  • سئو دونگ وون در نقش جی دائهان
  • جونگ جائه کوانگ در نقش سانگ گو
  • کیم یون کیو به عنوان دختر نا رئیس بخش
  • یونگ جین در نقش زیردستان «نی» ۲
  • وو کانگ مین به عنوان رهبر تیم گشت
  • کانگ دو-هیون در نقش Ae-Song-i
فیلم سینمایی کره ای خط لوله 2021

با توجه به اسامی حاضر در میان بازیگران این فیلم از جمله سئو این گوک، لی سو هیوک، ایوم مون سوک و یو سونگ موک می توان گفت این فیلم در رده ی برترین فیلم های سال 2021 که در کشور کره جنوبی ساخته شده است، قرار می گیرد.

واکنش منتقدان به این فیلم

یانگ سو یانگ، نویسنده برای دیلی اکونومیک استار، معتقد است که ایده فیلم بکر است و ارائه روایت ملموس می باشد. یانگ نوشت که اگرچه تصاویری واقع گرایانه با پس زمینه خط لوله نفت خلق شده است، اما به عنوان محتوای فیلم نیز به آن پرداخته نشده است. او عملکرد گروه بازیگران را تحسین کرد و نتیجه گرفت: ".. حتی داستان سرایی محجوب و شخصیت ها که انگار از هر جایی دیده می شوند، حظور این بازیگران جذابیت تازه ای به صحنه می بخشد. جریان عالی داستان خود تفاوت چندانی با فیلم های سرگرمی جنایی ندارد که ما تاکنون از سینمای هالیوود و اروپا دیده‌ایم.»

کیم جی یون از Newsis با یانگ موافق نبوده و نوشته که اگرچه ایده سرقت نفت جدید است اما این یک فیلم کپر معمولی است. او در مورد بازیگری نوشت: «پندول با بازی سئو این-گوک اصلا نقش خود را نپذیرفته است و پسوند ایوم مون-سئوک - که لازم نیست بگوییم بازی اش بیشتر شبیه طنز است – ضعیف بوده." او در پایان نوشت: "
نقد و بررسی Pipeline 2021

یو نا در بررسی فیلم pipline 2021 برای YTN نوشته است که فیلم از الگوی معمولی و کسل کننده یک فیلم کپر پیروی کرده است. او نوشت که داستان معمولی است و شخصیت ها هیچ جذابیتی ندارند. یو نا در پایان این نقد نوشت: "مثل یک کمدی سیاه کلاس B، اکشن، گیج کننده است و اشتیاق را از بین می برد، و در نهایت، انتقال احساسات یا ایجاد سرگرمی را به همراه ندارد."

کیم جی وون که برای تن آسیا می نویسد، فیلم را اینگونه توصیف می کند: «حتی اگر بگویم این فیلم کسل کننده است، برایم خنده آور خواهد بود. این فیلم واقعا یک فیلم بی کیفیت و بدساخت بوده و اصلا به درد سرگرمی نیز نمی خورد». او نوشت که هیچ شیمی بین شخصیت ها وجود ندارد و بازیگری ها ناشیانه به نظر می رسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.